مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت : طرح نشاط معنوی ویژه اوقات فراغت سنین هفت تا 18 سال در 200 بقعه‌ متبرکه‌ سطح استان اصفهان در حال برگزاری است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام رضا صادقی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های شاد و نشاط آور برای نوجوانان و جوانان در فصل تابستان اظهار داشت : در این راستا اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان همزمان با سراسر کشور برنامه ‌های فرهنگی نشاط آور همراه با معنویت را برای سنین 7 تا 18 سال در بقعه‌های متبرکه استان برگزار می‌کند.
 
وی با بیان اینکه در سال جاری طرح نشاط معنوی در 200 بقعه‌ی استان در حال اجراست، افزود : در این راستا برای برگزاری این طرح از روحانیون متخصص حوزه‌ی علمیه قم و حوزه‌ی علمیه اصفهان استفاده شده است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه کتاب «از الفبا تا خدا» برای سنین 7 تا 11 سال در این طرح بهره‌گیری می‌شود، ادامه داد : برای سنین دیگر نیز متناسب با سن آنها محتوای کتاب‌های مختلفی ارائه خواهد شد.
 
وی ادامه داد : طرح نشاط معنوی از 8 تیر ماه تا 25 مرداد ماه سال جاری در استان اصفهان اجرا خواهد شد.
 
حجت‌الاسلام صادقی در ادامه به برگزاری طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه استان اصفهان نیز اشاره کرد و افزود : در این طرح نیز به مدت 5 روز در ماه مبارک رمضان، میزبان قاریان مصری در سطح امامزاده‌های استان خواهیم بود.
/2759/